بازي انلاين
بازي انلاين

بهترين بازي هاي انلاين
منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید wellcom
آرشيو
تير 1392
خرداد 1392
نويسندگان
senator
کد هاي جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





جك  <-PostCategory-> 

.
.
یه مدل بیشعور داریم که وقتى بعد دو ساعت حرفت تموم میشه میگه ببخشید حواسم نبود اگه میشه دوباره بگو …
اینارو باید به چهار قسمت تقریبا نامساوی جر داد و توی چهار گوشه شهر آویزون کرد !!!
.
.
زندگی خانمها سه مرحله داره :
کودکی …
جوانی …
چقدر خوب موندی !!!
.
.
به نظرم هرکی تو اتوبوس سرپا باشه و از کسایی که نشستن بدش نیاد مریضه !
.
.
“سُسش سُسسا” چیست ؟
رضایت یک اصفهونی اصیل از کیفیت سُس !
.
.
تو بیمارستان نشسته بودم یه بچه اومد گفت شما میدونید گوش رو چجوری شست و شو میدن ؟ گفتم کاری نداره که ، گوش رو میبُرن یه نیم ساعت میذارنش تو وایتکس تمیز میشه !
دیدم رنگش عوض شد ، اشک تو چشاش حلقه زد ؛ میخواست گریه کنه ، ترسیدم باباش بیاد فوری از اونجا دور شدم …
البته نه اینکه فک کنید من روانیَما ! نـــه ، من فقط مریضم … واسه همین رفته بودم بیمارستان !!!
.
.
اس ام اس غضنفر به نامزدش برای تولد :
عزیزم تولدت مبارک ایشالا تا آخر عمر زنده باشی !
.
.
هنوز دانشمندان در مورد آدمایی که با عینک آفتابی تو اتاق عکس میندازن به نتیجه خاصی نرسیدن !
.
.
از عشق های یه طرفه متنفرم :
مثل عشق به ته دیگ سیب زمینی
عشق به پنیر تبریز
عشق به بستنی میوه ای با دوتا اسکوپ شاتوت
عشق به آب زرشک
عشق به ذرت مکزیکی !!!
.
.
خدایا ببخشید تو کارِت دخالت می کنم ولی بهتر نبود به جای اینکه پشه ویز ویز کنه بی صدا میومد کارشو میکرد میرفت بعد مثلا سوسک ویز ویز میکرد که وقتی اومد بفهمیم کجاس بکشیمش ؟ شرمنده هااا
.
.
ژلوفن همون پاستیله فقط درس خونده واسه خودش کسی شده کصافططط !
.
.
دیروز کلی انتظار کشیدم نیومدی
امروز التماس کردم بازم نیومدی
میترسم فردا چشمامو پر از اشک کنی و باز نیای !
چه بد دردیه یبوست …
.
.
دیدی درد نداشت ؟
جمله نوستالژیک پدر و مادرها بعد آمپول زدن به بچه هاشون در حالی که بچه داره خون گریه میکنه !!!
یعنی اون همه اشک مال شوق بوده آیا …
.
.
به غضنفر میگن تو دعوا زورت به چند نفر میرسه ؟
میگه پاره آجر باشه تعداد مهم نیست !
.
.
ﺧﻮﺑﯽ ﺳﺮﻣﺎﺧﻮﺭﺩﮔﯽ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻫﺮﻭﻗﺖ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺗﻮ ﺩﻣﺎﻏﺖ ﺩﺳﺖ ﭘﺮ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﯼ !
.
.
روانشناسی معکوس : سر سفره دیدم غذا خیلی شور شده به مامان گفتم چرا اینقد غذا بی نمکه ؟
گفت : اتفاقا من کلی نمک خالی کردم تو غذا …
گفتم هاااااااا ! اگه الان می گفتم غذات شوره می گفتی ما اصلا یک ماهه نمک نداریم تو خونه !
.
.
یکی از افتخاراتم اینه که نمیدونم فردا امتحان چی دارم !
.
.
سوال متداول ایرانیا وقتی با خارج تلفنی صحبت می کنن : الان اونجا ساعت چنده ؟
.
.
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺩﺭﺩآﻭﺭﺗﺮﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻭﻥ ﻣﻮﻗﻊ ﺱ ﮐﻪ ﺳﺮ ﺟﻠﺴﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﻧﺸﺴﺘﯽ ﻭ ﻫﻤﻪ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯿﺎﺕ ﺩﺍﺭﻥ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﻦ ﻭ ﺗﻮ ﺣﺘﯽ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﯽ ﮐﺪﻭﻡ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ !
.
.
میراث فرهنگی تهدید کرده اگه مسواکمو تا آخر هفته تحویلشون ندم اقدامات خشونت آمیزی باهام میکنن !
.
.
شما هم وقتی به کسی میگین فلان ساعت بیدارم کن وقتی که داره بیارتون میکنه از کرده خودتون پشیمون میشین ؟
.
.
لپا پروتز
گونه ها تخیلی
موها رنگ کرده
ابروها تاتو
بعد هی استاتوس میزنه نیمه گمشدم کجاست و فلان و اینا …
خو لامصب این قیافه ای که تو واسه خودت ساختی اگه گم بشی مامانت بزور پیدات میکنه نیمه گمشدت که جای خود داره !
.
.
بعضیام اینقد خودشونو میگیرن انگار منن !!! والا … خیلی مزخرفن !
.
.
ینی یه دونه پشه نیم ساعته کاری با من کرد که چنگیز خان با مردم دنیا نکرد !!!
.
.
فکر کنم شرکت ایران خودرو و سایپا هر ماشینی که تولید میکنن فابریک آهنگ بیا دوری کنیم از هم رو میزارن روش ؛ چون الان ۳ماهه از کنار هرچی پراید و سمند که رد میشم این آهنگو میشنوم !!!
.
.
یعنی اعتماد به نفس بعضیا رو اگه صندوق صدقات داشت الان بانک مرکزی بود !
.
.
ﻏﻮوووﺩﺍاااااااا ﭼﯿﺴﺖ ؟
ﮐﻠﻤﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺑﺮﻭﺳﻠﯽ ﻭﻗﺘﯽ می گفت ﺯﻭﺭﺵ ۳ﺑﺮﺍﺑﺮ میشد !
.
.
آیا می دانید دکمه آسانسورو هر چی هم پشت هم تند تند بزنی‌ آسانسور زودتر نمیاد ایرانیِ عزیز !

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:,ساعت 13:25 توسط senator |
مطالب پيشين
» بازي انلاين رانندگان حرفه اي
» بازي انلاين جنگ جهاني دوم
» بازي انلاين جنگهاي دره اي
» بازي انلاين جنگ جهاني اول
» بازي انلاين نبرد افسانه ها
» بازي انلاين امپراطورهاي جاويد
» ترول هاي خنده دار
» كافي شاپ
» از خنده روده بر نشيد
» ترشحات
» تابستون
» جك
» فرق زمين خوردن دختر ها و پسر ها
» شيطان مي گويد
» جنگ خان ها
» تست هوش
» خر بزرگ
» لطفا به سئوالات زير جواب بدهيد
» بخنديد
» انشا در مورد ازدواج حتما بخونيد خيلي خنده داره





پيوندها


ردیاب جی پی اس ماشین ارم زوتی z300 جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازي انلاين و آدرس senator28.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

دانلود بازي هاي كامپيوتري و...
گيمز لند (دانلودبازي با گرافيك بالا)
تست هوش
خنده و سرگرمي
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com